»Ključno sporočilo predstavitve slovenskega turističnega gospodarstva na WTM je, da slovenski turizem kot dober gostitelj vabi turiste, naj se v Sloveniji počutijo kot doma, jo raziskujejo in doživijo na svoj avtentičen način, hkrati pa jih poziva, naj bodo kot dobri gostje in obiskovalci pri tem spoštljivi, obzirni, odgovorni do lokalnega okolja in prebivalcev.«
»Turisti, in ne lokalni davkoplačevalci, bi morali plačati lokalne projekte, kot so klimatiziranje šol.«
»Osrednji del turistične sezone je za nami. Tudi glede tega vprašanja smo pokazali, da z dobro strategijo lahko zagotovimo varnost lokalnemu prebivalstvu in turistom.«
»Priložnost, da tudi slovenski turist odkrije, kako raznolika in avtentična je zelena, zdrava in aktivna Slovenija.«
»Težko je od turista, ki ima 14 dni dopusta na leto, pričakovati, da bo raje dal prostor domačinu.«
»Osebe s cerebralno paralizo imajo prav tako pravico živeti v okolju, kjer se počutijo doma, v okolju, kjer sami želijo biti.«
»So v svojem okolju, lokalnem okolju, poznajo stvari. V končni fazi je domača postelja vedno najboljša.«
»Ostati moramo pri dejstvu, da bomo letos, mogoče pa tudi v naslednjih letih, čim več dopustovali doma, in se zavedati, da bo Slovenija turistična država, če bo turizem povsod, ne samo v Ljubljani, Portorožu, Bledu, Kranjski Gori in Bohinju.«
»Če je torej Slovenija dnevna soba, kamor prihajajo turisti na obisk, na tak način lažje razmišljamo, česa bi si želeli in česa si ne želimo, da se dogaja v naši dnevni sobi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju